Wolf Quest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wolf Quest 3

4 posters

Siirry alas

Wolf Quest 3 Empty Wolf Quest 3

Viesti  jullemau Ma Kesä 07, 2010 9:48 am

Onko kellään tarkkaa tietoa siitä, millon WQ 3 olisi tulossa. Luin jostain, että se tulisi syksyllä, mutta moni muu sanoo muuta.
Kuka osaisi sanoa tarkemmin?
jullemau
jullemau

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 07.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 3 Empty WQ 3

Viesti  topi Ti Loka 19, 2010 10:12 am

Mä en tiedä tarkkan autaako tämä sinua mutta olen lukenut että WQ 3 ilmestyisi vain jos budjetti sallii,vai oletko kuullut muuta niin ku sinä kirjoitit?

topi

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 13.10.2010
Paikkakunta : Säkylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 3 Empty ..

Viesti  jullemau Su Joulu 19, 2010 9:43 am

Ainoo, mitä oon kuullu niin on se, mitä kirjotin, mut en sit tiiä mitä muut tietää..
jullemau
jullemau

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 07.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 3 Empty Vs: Wolf Quest 3

Viesti  Isse La Maalis 05, 2011 3:44 am

Ilmestymispäivästä en tiedä, mutta olen kuullut juttua, että tämä kolmasosa tulisi olemaan maksullinen. Varmaksi en mene sanomaan kun virallisilta sivuilta en löytänyt tästä mitään tietoa. Tietääkö kukaan onko tämä totta?
Isse
Isse

Viestien lukumäärä : 39
Join date : 22.07.2008
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 3 Empty WQ 3

Viesti  topi Su Maalis 06, 2011 11:13 am

Minä en kyllä ymmärrä,että miksi niillä kestää niiiin kauan tehdä se kolmonen?Mutta eikös siitä tule vielä neljäs ja viides osakin?Ja se vielä että eikös kolmosessa ole talvi vai kesä ja eikös siinä saa johtaa pentuja laumanaan?

topi

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 13.10.2010
Paikkakunta : Säkylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 3 Empty WQ 3

Viesti  topi To Huhti 14, 2011 6:57 am

Minä taidan ehkä tietää,että miksi niillä kestää tehdä se kolmas osa wolf questiin,jos se tosiaan on tulossa!Ehkä niillä ei ole vielä tarpeeksi rahaa,kolmosen tekemiseen.Se nyt kävi tässä mielessä ja päätin sitten kirjoittaa sen tänne.Mutta varmaksi en mene sanomaan,koska se oli vain päähän pistos. Rolling Eyes

topi

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 13.10.2010
Paikkakunta : Säkylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 3 Empty WQ 3

Viesti  topi Su Toukokuu 08, 2011 2:04 am

Mun iskä sanoi että mulle ei siksi tule sähkäriin mitään vastausta että tilini aktivoitusi,koska saattaa olla että wolf quest ei ole enää siinä suosiossa missä se oli ennen että siksi ei tule sähkäriin mulle mitään.Se voi edellyttää myös siihen,että wolf questiin ei tule enää uusia osia. Crying or Very sad Sad Exclamation pale Neutral VASTAILKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

topi

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 13.10.2010
Paikkakunta : Säkylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 3 Empty Vs: Wolf Quest 3

Viesti  bluewolf To Toukokuu 12, 2011 2:35 am

Lukekaa WQ:n oikeilta sivuilta. Siellä sanotaan, ettei kolmosta ole tulossa ainakaan vielä. Nyt työn alla on osa 2.5.

Kyllä se vastaus tulee, kunhan olet laittanut oikean sähköposti-osoitteen kun rekkasit ja odotat kärsivällisesti. Ja uudet osat tulee, kun saavat kasaan. Ohjelmointi ja muut pelin tekemisen vaiheet eivät ole nopeita. Nim. kokemusta on..
bluewolf
bluewolf

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.12.2008
Paikkakunta : Kärkölä

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 3 Empty Vs: Wolf Quest 3

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa