Wolf Quest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wolf Quest 2 ongelmia !

4 posters

Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Lumisusi Su Tammi 03, 2010 3:47 am

Auttakaahan !

Ensinnäkin koko peli lagaa minulla niin pahasti, että pennut näkyvät joskus 'läpinäkyvinä' ja vilkkuvat ja vaihtavat paikkaa kokoajan niin, ettei niitä saa suuhun tai ruokittua. Mistähän tämä johtuu? Muutenkin peli on hieman sekava ja jumittaa kokoajan.

Toiseksi miten karhuilta voi suojautua? Viimeinen pentuni kuoli eilen, ja karhu söi sen suteni suusta ! Yritin kuljettaa pentua karkuun mutta karhu seurasi, ja lopulta se söi sen.

Joten tiedättekö, voiko peliä jatkaa jos kaikki pennut kuolevat? Olen viralliselta wq foorumilta koittanut näihin löytää apua, mutta enkkuni on niin huono ja sanakäännös vain lagittaa niin en ole voinut sieltäkään apua etsiä. Sad

Niin ja vielä, tiedättekö voiko pennut kasvaa aikuisiksi?

Kiitos jo etukäteen !

Lumisusi

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Vs: Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Itachi Su Tammi 03, 2010 11:36 am

Lagitus voi johtua siitä että et ole poistanut selaushistoriaa.. tai koneellasi on liikaa ladattuja tiedostoja taikka liikaa kuvia ym.

Kokeile ladata Ccleaner ^^
Itachi
Itachi

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 29.07.2008
Paikkakunta : Jossain kuusessa

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Vs: Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Lumisusi Ma Tammi 04, 2010 3:49 am

Selvä. ^^ Omalla koneellani tosin ei ole kuin tuo wolf quest ja yksi peli ladattuna, joten varmaan liioista tiedostoista se ei johdu.. ;----)

Mutta sitten nuo muut ongelmat ; kaipaan niihin edelleen vastausta !

Lumisusi

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Vs: Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Koirazii Ma Tammi 04, 2010 3:52 am

Koirazii kirjoitti:1. tehtävä: Merkkaa reviiri.
2. tehtävä: Kouluta pennut pysymään pesän lähettyvillä. Vasempaan ylänurkkaan on ilmestynyt sininen palkki. Kun pennut karkaavat, siirrä ne aina takaisin pesän eteen. Palkki täyttyy joka siirrosta vähäsen. Kun sininen palkki on täynnä, olet läpäissyt tämän tehtävän.
3. tehtävä: Suojele pentuja. Tapa kojootteja ja karhuja. Karhun häätäminen onnistuu puremalla sitä kolme kertaa, mutta tämä onnistuu vain, jos sinulla on täydet energiat. (punainen palkki)

Enempää en tiedä, koska olen itse tuossa kolmannessa tehtävässä menossa.
Vinkki: Muista tallentaa peli vähän väliä. Jos joku pennuista kuolee, älä tallenna peliä vaan sulje se ja aloita peli uudelleen, ja tadaa, pentu on elossa!
Itse asiassa tuossa on vastaus ensimmäiseen ongelmaasi, mutta olin kirjoittanut tuon viestin toiseen aiheeseen.

Toisen ongelman kimppuun. Peliä ei voi jatkaa, jos kuolet itse tai puolisosi tai kaikki pennut. Jos näin pääsee käymään, jätä tallentamatta.

Ja pennut eivät kasva aikuisiksi tässä osassa, vaan seuraavassa tai viimisessä osassa.
Koirazii
Koirazii

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 07.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Vs: Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Lumisusi Ma Tammi 04, 2010 4:03 am

Jahas ;----) No min kyllä tallensin, mutta se oli joku auto-juttu ja eka tallennus meni silleen pieleen, että mulla on kolme sellasta tallennusta samalta sudelta x) Joten enköhän pysty jatkamaan. Kiitoksia !

Lumisusi

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Vs: Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Koirazii Ma Tammi 04, 2010 4:19 am

Hyyvä, eipä tuo mtn. (:
Koirazii
Koirazii

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 07.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Vs: Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Kitsusi Ti Tammi 05, 2010 9:15 am

Lumisusi kirjoitti:Auttakaahan !

Ensinnäkin koko peli lagaa minulla niin pahasti, että pennut näkyvät joskus 'läpinäkyvinä' ja vilkkuvat ja vaihtavat paikkaa kokoajan niin, ettei niitä saa suuhun tai ruokittua. Mistähän tämä johtuu? Muutenkin peli on hieman sekava ja jumittaa kokoajan.

Toiseksi miten karhuilta voi suojautua? Viimeinen pentuni kuoli eilen, ja karhu söi sen suteni suusta ! Yritin kuljettaa pentua karkuun mutta karhu seurasi, ja lopulta se söi sen.

Joten tiedättekö, voiko peliä jatkaa jos kaikki pennut kuolevat? Olen viralliselta wq foorumilta koittanut näihin löytää apua, mutta enkkuni on niin huono ja sanakäännös vain lagittaa niin en ole voinut sieltäkään apua etsiä. Sad

Niin ja vielä, tiedättekö voiko pennut kasvaa aikuisiksi?

Kiitos jo etukäteen !

Veikkaisin että koneellasi on liian vähän muistia, että peli toimisi kunnolla. Itselläni kävi samanlailla, että esim. seinät, ja maa vilkkuivat kun pelasin joskus simssiä. Ja heti kun muistia saatiin lisää, tämä lakkasi.

Karhut pitää vain ajaa pois, mutta niitä ei saa purra, ainakin itselläni toimii näin.

Peli kannattaa tallentaa, kun pennut syntyvät, ja sitten jatkaa samasta kohdasta uudelleen, jos pennut kuolevat (;
Kitsusi
Kitsusi

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 02.01.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty HELP ME TOO ?

Viesti  Itachi Ti Tammi 05, 2010 10:53 am

Mää en pääse siinä sitä ihmeen ekaa osaa läpi... en löydä miestä ja tulee niit samoi.... =3= mitä tehdä ?
Itachi
Itachi

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 29.07.2008
Paikkakunta : Jossain kuusessa

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Vs: Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Koirazii Ti Tammi 05, 2010 10:54 am

^ Itse pelissä sanotaan niin, että karhu häädetään puremalla niitä 3 kertaa. Sitten sama karhu ei tule enää kertaakaan takaisin, toisin kuin vain ajamalla takaa. Karhun häätämiseen tarvitsee täydet energiat (punainen palkki). Sitten sitä pitäisi saada puraistua kolme kertaa. Aina kun minä teen näin, karhu säntää itse pakoon kolmannen puraisun jälkeen.
Koirazii
Koirazii

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 07.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty WHAU

Viesti  Itachi Ti Tammi 05, 2010 1:36 pm

Koirazi tiiäkkö miten löytää siin A- Mountainissa miehen.. mää oon yrittäny niitten muitten susien kaa eri paikasta monta keraa löytää miestä mutta ei löydy.... vai oonko mää tosiaan nii huono nainen >'3
Itachi
Itachi

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 29.07.2008
Paikkakunta : Jossain kuusessa

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Vs: Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Koirazii Ti Tammi 05, 2010 2:40 pm

Ömömm, mene puolisonetsimisalueelle, pistä Scent View käyttöön (V-näppäin) ja eti keltasia palleroita ja seuraa niitä. Kohta niitä palleroita alkaa olla aika paljonkin, niitten joukossa pitäis olla susi. Ja sen pitäis olla sitte Dispersal Male.. (:

Muualtakin löytyy varmasti apua jos jaksat etsiä?
Koirazii
Koirazii

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 07.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Vs: Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Kitsusi To Tammi 07, 2010 1:19 pm

Koirazii, kiitos karhun häätämis vinkistä, toimii. (;

Yhdeltä alueelta löytyy kerralla vähintään kaksi sutta, itse löysin kerran jopa viisi, joista yksi tuli loppujenlopuksi puolisokseni.

2 osasta vielä kysyisin. Puolisoni ei auta minua lainkaan metsästämään peuroja. Se vain seuraa perässä, ja välillä se lähtee pois pesästä jonnekkin aivan muualle kun pitäisi pentuja vahtia. Kun sitten seuraan puolisoani, minne se on oikein mennyt, se vain juoksee jossain peurojen alueella neuvottomana ympyrää, ja joudun ulvomaan, että se huomaisi minut, ja tulisi luokseni. o.O
Kitsusi
Kitsusi

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 02.01.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Vs: Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Koirazii To Tammi 07, 2010 1:31 pm

Kitsusi kirjoitti:Koirazii, kiitos karhun häätämis vinkistä, toimii. (;
No oleppa hyvä (:

Kitsusi kirjoitti:Yhdeltä alueelta löytyy kerralla vähintään kaksi sutta, itse löysin kerran jopa viisi, joista yksi tuli loppujenlopuksi puolisokseni.
Mitämitä, voiko pelin aloittaa Slough Creekistäkin? WTF? O__O

Kitsusi kirjoitti:2 osasta vielä kysyisin. Puolisoni ei auta minua lainkaan metsästämään peuroja. Se vain seuraa perässä, ja välillä se lähtee pois pesästä jonnekkin aivan muualle kun pitäisi pentuja vahtia. Kun sitten seuraan puolisoani, minne se on oikein mennyt, se vain juoksee jossain peurojen alueella neuvottomana ympyrää, ja joudun ulvomaan, että se huomaisi minut, ja tulisi luokseni. o.O
Juu, puolisot ovat tuollaisia sekoja. c(x
Kannattaa hakea ruokaa lähellä olevista raadoista, se on paljon helpompaa.
Koirazii
Koirazii

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 07.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Wolf Quest 2 ongelmia ! Empty Vs: Wolf Quest 2 ongelmia !

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa