Wolf Quest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Gerard's life

2 posters

Siirry alas

Gerard's life Empty Gerard's life

Viesti  Gerard Ma Tammi 03, 2011 11:55 am

Ajattelin tehdä tänne näin alustavasti oman töpön nimimerkin mukaan nimetylle sudelleni, Gerardille. :3 Kuvista saa laittaa kommenttia, lisäilen mahdollisimman usein, kun juuri sain ladattua vihdoinkin tuon WolfQuest2 koneelleni. Ennen pelasin vain 1 versiota, mutta nyt olen aivan rakastunut!
Kuviin kommentoitavat asiat voivat olla niin risuja kuin ruusujakin! Otan kaiken kritiikin vastaan...

Pidemmittä puheitta, saanen esitellä; Gerard!
Gerard's life 281dh51
Kuvassa olen käyttänyt ilmaista muokkausohjelmaa, Photofiltreä.
Lyricsit kuvassa kuuluvat lempibändilleni Simple Planille; Perfect World, Everytime & Promise.
Gerard
Gerard

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 03.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gerard's life Empty <3

Viesti  bluewolf Su Tammi 23, 2011 5:40 am

Tosi ihana.. Smile Simple Plan on aivan mahtava bändi ja rakastan sitä valtavasti. Sanoitukset aivan ihanista kappaleista. <3 Tee näitä ihmeessä lisää, ainankin minun päivääni piristää mukavasti. Very Happy
bluewolf
bluewolf

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.12.2008
Paikkakunta : Kärkölä

Takaisin alkuun Siirry alas

Gerard's life Empty Vs: Gerard's life

Viesti  bluewolf Su Tammi 23, 2011 5:46 am

Voisitko muuten laittaa Perfectin sanoituksia johonkin tulevaan kuvaan? Se olis tosi kiva juttu, sillä tykkään siitä kappaleesta valtavasti. Perfect oli ensimmäinen kappale, jonka kuulin, se oli mun mielestä tosi ihana ja rakastuin samalla koko bändiin.. Very Happy
bluewolf
bluewolf

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.12.2008
Paikkakunta : Kärkölä

Takaisin alkuun Siirry alas

Gerard's life Empty Vs: Gerard's life

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa