Wolf Quest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kysymyksiä!

4 posters

Siirry alas

Kysymyksiä! Empty Kysymyksiä!

Viesti  Kuro Ma Huhti 05, 2010 7:16 am

Joo eli kyselen vähän WQ:sta. Itse latasin sen eilen ja en oikein äkkää juttuja xD Eli kysymykseni ovat:

1. Mikä osa minulla on? ( pystyn pyydystämään: karhuja, jäniksiä, kojootteja ja hirviä. )

2. Miten saan puolison?

3. Mikä ihmeen chatti?

4. Miten voin sanoa naaras sudelle i love you? ( tapasin kerran naaras suden ja se hääti pois mut : O )

Siinä ne oli ja olisi ttttttttoooooooosssssiiiii kiva jos joku vastaisi kysymyksiini ^^
Kuro
Kuro

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 05.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä! Empty wolf quest 2

Viesti  sussukka Su Elo 08, 2010 12:18 am

mstä sen saa ladattuuu?

sussukka

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 08.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä! Empty Vaustaukset..

Viesti  bluewolf Ke Joulu 29, 2010 6:58 am

1. Luultavasti sinulla on pelin versio, jossa on mukana sekä Amethyst Mountain että Slough Creek. Nyt kyllä olet vielä Amethyst Moutainin tehtävissä ja osassa.
2. Kartassa näkyy kolme lilaa ympyrää ("mission zonea"). Käy jokaisessa niistä kerran, niin että kommunikoit sieltä löytämäsi suden kanssa ja häädät se lopulta pois/tapat sen. Kierrä ne esimerkiksi järjestyksessä: Amethyst Mountain, Soda Putte Vista, Grassy Plain(nimesin lähimmän nimetyn paikan perusteella) ja kun olet käynyt kaikki kolme paikkaa läpi niin mene sitten uudestaan kommunikoimaan johonkin niistä liloista ympyröistä. Kun olet löytänyt suden, joka "sanoo" alussa "I´m not sure about this" niin siitä voit saada itsellesi kumppanin, kun "sanot" sille oikeassa järjestyksessä repliikkejäsi. Ja kun puolisosi ehdokkaasi repliikki laatikossa on 5 sydäntä siitä tulee puolisosi ja saat päättää sen nimen. Onnea yritykseen! Smile
3. Chatissa voit jutella muiden pelaajien kanssa, kun olet multiplayerissä. WolfQuestissa se tapahtuu painamalla näppäintä "c".
4. Naaras sudelle ei yritetä sanoa "I love you". Sille pitää ilmaista kiinnostus 5 muun repliikin avulla tietyssä järjestyksessä. Ainankin minulla järjestys on tämä: 1."Hello there." 2."I like you." 3."Lets play." 4."Lets start a pack." 5."Lets start a pack.". Sitten siitä tulee puolisosi. Very Happy Ja naaras muuten saattaa häätä sinut pois, jos et ole vielä kiertänyt kaikkia liloja ympyröitä(jolloin ei tule vastaan sutta, joka sanoo:"I´m not sure about this.") tai sanot repliikkit väärässä järjestyksessä tai ilkeitä repliikkejä.


Ja WolfQuestin saa ladattua osoitteesta: http://www.wolfquest.org/ Cool
bluewolf
bluewolf

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.12.2008
Paikkakunta : Kärkölä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä! Empty Kysymyksiä!

Viesti  topi Su Maalis 06, 2011 11:25 am

Kuulkaa!Olen muistaakseni lukenut jostain tältä foorumilta,että Wolf Questissa voisi syödä puolisoa.Miten?

topi

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 13.10.2010
Paikkakunta : Säkylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä! Empty Vs: Kysymyksiä!

Viesti  bluewolf To Huhti 21, 2011 2:02 am

Minä sanoisin ettei voi.. Ellei se ole glitchi kun olet syömässä ja puoliso siinä samassa kasassa tai ellet osaa modata siihen jotain sellaista toimintoa..
bluewolf
bluewolf

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.12.2008
Paikkakunta : Kärkölä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä! Empty Kysymyksiä!

Viesti  topi Ke Huhti 27, 2011 8:18 am

Mikä ihmeen glithci?(Tai miten se nyt menikään)En oikein ymmärrä. Neutral

topi

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 13.10.2010
Paikkakunta : Säkylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä! Empty Vs: Kysymyksiä!

Viesti  bluewolf To Toukokuu 12, 2011 2:30 am

Glitchi on niin ku virheellinen toiminto, kun peli ei toimi kunnolla. Kuten vaikka kun hyppäät (ainankin ykkösessä) kiven päälle, niin sujahdat sen sisään, vaikka niin ei luultavasti ole tarkoitus. Glitchin voi myös itse aiheuttaa tahallaan joissain tilanteissa.
bluewolf
bluewolf

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.12.2008
Paikkakunta : Kärkölä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä! Empty Vs: Kysymyksiä!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa