Wolf Quest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Toimintavirhe?

+6
Black
Isse
peppeet
Avril
mansigga
Thunderbird
10 posters

Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Toimintavirhe?

Viesti  Thunderbird Su Huhti 13, 2008 4:12 am

hei! Minä en ole innostunut enää kovin WolfQuest pelistä, sillä ainakun saalistan hirven/jäniksen/kojootin, susi alkaa kävelemään ITSEKSEEN.Se ei pysähdy. Tää nimenomaan tapahtuu saalistuksen yhteydessä.

Minulla on myös puoliso, eikä se tule auttamaan saalistuksessa, miksi?

Miten pääsee pelissä muille tasoille?

Kiitos vastauksista. cat

Thunderbird

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 13.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Vs: Toimintavirhe?

Viesti  mansigga Su Huhti 13, 2008 4:49 am

Mulla käy kans tollattin aina kun yritän saalistaa jotain.

Se susi rupee juoksee ihan sairaan kovaa aikä pysähdy ollenkaan. :p


Tolleen tapahtuu siis kun yritän saalsitaa jotain mut ei ihan aina kun saalsita kojootin mut sit kun saalsita hirven nii sit se sekoo totaalisesti... :'DDD

mansigga

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 13.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Vs: Toimintavirhe?

Viesti  Avril Su Huhti 13, 2008 5:06 am

Mulla ei koskaan oo käyny noin, eli saattaa johtua nuo bugit koneistanne. :F

Noista puolisojutuista oon vähän pihalla viellä. :d Sama tuossa tasosysteemissä. ^^#

Avril
Admin

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 12.04.2008
Ikä : 31

http://wolfquest.omgforum.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Vs: Toimintavirhe?

Viesti  peppeet Ti Toukokuu 27, 2008 8:05 am

Joo, mäkän en tajua tasoja, enkä puolisoja Very Happy Meinaan kun mulla on Alizalla puoliso, mut sitten kummallakaan uroksella ( Sprite,Togo.) ei, kun ei meinaa löytyä :/
peppeet
peppeet

Viestien lukumäärä : 127
Join date : 27.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Vs: Toimintavirhe?

Viesti  Isse Ti Heinä 22, 2008 10:26 am

Itselläni monen hahmojeni puoliso saattaa yllättäen lähteä juoksemaan pysähtymättä "peliin reunaan" saakka ja sitten vain yrittää siinä juosta eteen päin. O______o
Isse
Isse

Viestien lukumäärä : 39
Join date : 22.07.2008
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Vs: Toimintavirhe?

Viesti  Black To Heinä 24, 2008 9:53 am

Tuohon puolison karkaamis -ongelmaan (siihen että juoksee pelin reunaan jumittamaan) auttaa se, että taistelee jotain tuntematonta sutta vastaan, ja laittaa hahmonsa kuolemaan. Voi kuulostaa raa'alta, mutta auttaa joka kerta, puoliso palaa samantien. Peli kyllä siis jatkuu samasta kohdasta, mutta sinne vain tulee merkintä, että on kuollut niin ja niin monta kertaa.

Ja nuo saalistusjutut, itsellä on sama ongelma. Puoliso ei auta, juoksee vain kauempana, ja peli alkaa tökkiä samantien. Nythän ilmestyi juuri uusi versio pelistä, eli nyt siellä on paranneltu ensinmäistä versiota jonkin verran. Latasin sen, mutta en kyllä silti huomannut saalistuksessa eroa, yhä tökkii. Mutta laitevaatimuksethan ovat aika kovat, eli kannattaa tarkistaa onko kone tarpeeksi nopea! :3
Black
Black

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 21.06.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty moi moi moi moi moi moi moi

Viesti  Itachi Pe Elo 01, 2008 11:36 am

moi mulla mun puoliso auttaa saalistuksessa me niinkun eka hiivitään (kavellään) sitten me hyökätään ajan yhden peuran pois laumasta ja hyökkään sen kimppuun.jos ei aja peuraa pois vaan saalistaa porojen rynnäkössä niin vaimo voi mennä väärän saalin luokse vaikka sen pitäisi tappaa se mitä sinä tapat.

ja että jos on puoliso jossakin muualla niin pitää ulvoa ja oottaa hetken aikaa niin se tulee tai ulvoa ja kävellä hieman poispäin. Löysin ton ohjeen youtubesta Very Happy
Itachi
Itachi

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 29.07.2008
Paikkakunta : Jossain kuusessa

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Vs: Toimintavirhe?

Viesti  Isse La Syys 06, 2008 6:45 am

Black kirjoitti:Tuohon puolison karkaamis -ongelmaan (siihen että juoksee pelin reunaan jumittamaan) auttaa se, että taistelee jotain tuntematonta sutta vastaan, ja laittaa hahmonsa kuolemaan. Voi kuulostaa raa'alta, mutta auttaa joka kerta, puoliso palaa samantien. Peli kyllä siis jatkuu samasta kohdasta, mutta sinne vain tulee merkintä, että on kuollut niin ja niin monta kertaa.
Kiitos Balck, se auttoi! Very Happy

Edit: Minulla on alusta asti metsästys tökkinyt ja musiikkia ei ole kuulunut. Vaikka vaihdan sen Fastestille se pysyy samana. Tietääkö kukaan mitään apua tähän?
Isse
Isse

Viestien lukumäärä : 39
Join date : 22.07.2008
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Vs: Toimintavirhe?

Viesti  Liwo Ke Marras 19, 2008 8:44 am

En tiedä ongelmaasi ratkaisua, mutta minullakin on ollut tuota puolison karkailua ja välillä kun yrittää savettaa, niin save- painiketta ei ole ollenkaan käytettävissä. Puoliso karkaa aina, kun se on mennyt ryppyilemään karhulle (yrittäessään syödä) ja karhu on tappanut sen, sitten "herättyään henkiin" se lähtee yhtäkkii juoksemaan täyttä sinne pelin laidalle... Mutta kiitos Blackille neuvosta. Sitten tuohon toiseen ongelmaan en tiedä syytä.. Tietääkö joku teistä?

Joku taisi valittaa siitä, kun puoliso lähtee juoksentelemaan kesken metsästyksen. Olen tehnyt siitä päätelmän ja ILMEISESTI puolis lähtee "johdattamaan" sinua vaistonvaraisesti ruoalle, jos sinulla on energiaa liian vähän hirven kaatamiseen... Itteläln on siis ollut saaa ongelmaa ja aina kun enua on ollut vähän alle puolvälin nin äkkiä pinkasee ukko/akka lähintä ruokaa kohti ja yrtiää "houkutella" meikäläisen syömään. Eihän puolisosi halua sinun kuolevan kamppailussa Wink .
Liwo
Liwo

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 19.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Vs: Toimintavirhe?

Viesti  Isse La Tammi 24, 2009 10:03 am

Liwo kirjoitti:En tiedä ongelmaasi ratkaisua, mutta minullakin on ollut tuota puolison karkailua ja välillä kun yrittää savettaa, niin save- painiketta ei ole ollenkaan käytettävissä.
Jos tarkoitat, että save- painiketta ei näy siinä missä on esim. resume, new game, load game yms. niin se saattaa johtua siitä, että olet liian lähellä sellaista paikkaa missä voi tavata jonkun muun suden.
Isse
Isse

Viestien lukumäärä : 39
Join date : 22.07.2008
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Vs: Toimintavirhe?

Viesti  mystic- Ti Heinä 07, 2009 4:24 pm

ei ole ollut minkään laisia ongelmia puolison kanssa Smile mulle on tapahtunu vaan kerran tollanen et susi alkaa juoksemaan täysiä eikä pysähdy ollenkaan. se tuli muistaakseni sen jälkee ku jouduin pakenee joltaki toiselta sudelta, mut se vaan juoks vähä aikaa ympyrää ja lopetti siihen. ja yksi kysymys joka nyt ei erikoisemmin liity aiheeseen, mutta onko kellään käynyt niin, että metsästettäessä kun hirvi peruuttaa, niin se ei yhtäkkiä enää hyökkääkkään päälle, yrittää vain kävellä paikoillaan? mulle kävi kerran toillei ku saalistin uros hirveä ja kyllä siitä kieltämättä hyötyä oli :---D eh, ja yksi mikä ihmetyttää on että mulla jää välillä kuolleet kojootit juoksemaan paikallaan ja lopuks ne ihmeellisesti vajoaa maahan Shocked
mystic-
mystic-

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Vs: Toimintavirhe?

Viesti  Kuutamo Ma Joulu 28, 2009 4:21 pm

Jotain lagitusta niissä metsästyksissä joskus on. Very Happy Minulla joskus hirviä saalistaessa juoksen laumaa kohti, niin peli alkaa tilttaamaan totaalisesti. Shocked Ja jos puoliso ei auta metsästämään, luulen että saattaisi johtua siitä kun se on liian kaukana sinusta, mutta yleensä se tulee suoraan luoksesi. En enempää minun osaltani osaa auttaa. Wink
Kuutamo
Kuutamo

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 28.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Toimintavirhe? Empty Vs: Toimintavirhe?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa