Wolf Quest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jo tehdyn tallennuksen poistaminen?

5 posters

Siirry alas

Jo tehdyn tallennuksen poistaminen? Empty Jo tehdyn tallennuksen poistaminen?

Viesti  Laura Ke Heinä 29, 2009 2:56 am

Onko mahdollista poistaa jo tehtyä tallennusta? Itse en löytänyt siihen mitään viittaavaa selaillessani foorumia ja muita paikkoja josta saa tietoa. Haluaisin poistaa yhden turhan talennuksen jota en tarvitse. Se ei vai nnäytä onnistuvan. Onko mahdollista siis poistaa tallennus? Minua ärsyttää suunnattomasti tuo niin sanottu roska tallenne joka tuli vahingossa, tai voiko sen tallenteen nimeä edes vaihtaa ettei se olisi tympeästi tällainen "newsaveTon". Pikkuveljeni näet pelasi peliä ja osasi sitten hutaisten tehdä tuollaisenkin sinne. Olen kauhea pilkun viiljaaja, enkä siedä törkyä missään vaan kaikki pitää olla tiptop

Minun oli rekisteröidyttävä tänne, josko joku täällä osaisi auttaa...

Laura

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 29.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jo tehdyn tallennuksen poistaminen? Empty Vs: Jo tehdyn tallennuksen poistaminen?

Viesti  Sizzi Ke Heinä 29, 2009 4:34 am

Ainakin mun mielestä ei pysty tai sitten olen ihan väärässä. Kokeilin itsekkin, mutta eihän tuolta vaan sellaista nappia löydy millä pystyy, paitsi jos tähän on joku hack millä sen pystyy poistamaan, mutta muuten en kyllä teidä enkä osaa selittää :<

Sizzi

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 17.07.2009

http://wolfquest.foorumi.org/index.php

Takaisin alkuun Siirry alas

Jo tehdyn tallennuksen poistaminen? Empty Vs: Jo tehdyn tallennuksen poistaminen?

Viesti  peppeet Ke Heinä 29, 2009 4:59 am

Ei voi tietääkseni poistaa.. Olen itsekkin koittanut niitä poistella.. -.- Kysäiseppäs WQ foorumilla (Offical, eli enkunkielisellä oikealla foorulla) apua, valmistajat vastaavat study
peppeet
peppeet

Viestien lukumäärä : 127
Join date : 27.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jo tehdyn tallennuksen poistaminen? Empty Vs: Jo tehdyn tallennuksen poistaminen?

Viesti  Eesu Ma Loka 26, 2009 10:10 am

Piilonostatus!
Tallennuksia voi poistaa. Etsi WolfQuest-kansio (sen pitää olla samoin kirjoitettu kuin mainitsin), joka sisältää kaikki tallennukset. Etsi se tallennus, jonka haluat poistaa, ja poista se.

Sen jälkeen sitä ei pitäisi enään olla.

EDIT: Eipä mitään.


Viimeinen muokkaaja, Eesu pvm Ke Loka 28, 2009 10:27 am, muokattu 1 kertaa
Eesu
Eesu

Viestien lukumäärä : 45
Join date : 25.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Helsinki

http://sumunhalkaisijan.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jo tehdyn tallennuksen poistaminen? Empty Vs: Jo tehdyn tallennuksen poistaminen?

Viesti  Jack Ma Loka 26, 2009 10:24 am

Nii vai kiitti vinkistä Eesu. Smile

Jack

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 23.10.2009
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Jo tehdyn tallennuksen poistaminen? Empty Vs: Jo tehdyn tallennuksen poistaminen?

Viesti  peppeet Ti Loka 27, 2009 12:07 am

Hoo Very Happy Kiitos kans Eesulle!
peppeet
peppeet

Viestien lukumäärä : 127
Join date : 27.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jo tehdyn tallennuksen poistaminen? Empty Vs: Jo tehdyn tallennuksen poistaminen?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa