Jo tehdyn tallennuksen poistaminen?
5 posters
Sivu 1 / 1
Jo tehdyn tallennuksen poistaminen?
Onko mahdollista poistaa jo tehtyä tallennusta? Itse en löytänyt siihen mitään viittaavaa selaillessani foorumia ja muita paikkoja josta saa tietoa. Haluaisin poistaa yhden turhan talennuksen jota en tarvitse. Se ei vai nnäytä onnistuvan. Onko mahdollista siis poistaa tallennus? Minua ärsyttää suunnattomasti tuo niin sanottu roska tallenne joka tuli vahingossa, tai voiko sen tallenteen nimeä edes vaihtaa ettei se olisi tympeästi tällainen "newsaveTon". Pikkuveljeni näet pelasi peliä ja osasi sitten hutaisten tehdä tuollaisenkin sinne. Olen kauhea pilkun viiljaaja, enkä siedä törkyä missään vaan kaikki pitää olla tiptop
Minun oli rekisteröidyttävä tänne, josko joku täällä osaisi auttaa...
Minun oli rekisteröidyttävä tänne, josko joku täällä osaisi auttaa...
Laura- Viestien lukumäärä : 1
Vs: Jo tehdyn tallennuksen poistaminen?
Ainakin mun mielestä ei pysty tai sitten olen ihan väärässä. Kokeilin itsekkin, mutta eihän tuolta vaan sellaista nappia löydy millä pystyy, paitsi jos tähän on joku hack millä sen pystyy poistamaan, mutta muuten en kyllä teidä enkä osaa selittää :<
Ei voi tietääkseni poistaa.. Olen itsekkin koittanut niitä poistella.. -.- Kysäiseppäs WQ foorumilla (Offical, eli enkunkielisellä oikealla foorulla) apua, valmistajat vastaavat
peppeet- Viestien lukumäärä : 127
Piilonostatus!
Tallennuksia voi poistaa. Etsi WolfQuest-kansio (sen pitää olla samoin kirjoitettu kuin mainitsin), joka sisältää kaikki tallennukset. Etsi se tallennus, jonka haluat poistaa, ja poista se.
Sen jälkeen sitä ei pitäisi enään olla.
EDIT: Eipä mitään.
Tallennuksia voi poistaa. Etsi WolfQuest-kansio (sen pitää olla samoin kirjoitettu kuin mainitsin), joka sisältää kaikki tallennukset. Etsi se tallennus, jonka haluat poistaa, ja poista se.
Sen jälkeen sitä ei pitäisi enään olla.
EDIT: Eipä mitään.
Viimeinen muokkaaja, Eesu pvm Ke Loka 28, 2009 10:27 am, muokattu 1 kertaa
Nii vai kiitti vinkistä Eesu.
Jack- Viestien lukumäärä : 32
Hoo Kiitos kans Eesulle!
peppeet- Viestien lukumäärä : 127
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa