Wolf Quest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ketä täällä on? =D

4 posters

Siirry alas

Ketä täällä on? =D Empty Ketä täällä on? =D

Viesti  Isse Ti Syys 30, 2008 11:24 am

Eli olisi kiva tietää vähän minkälaisia ja minkä ikäisiä tyyppejä täällä liikkuu. Smile

Itse olen 5.10.-95 syntynyt tyttönen Virtasalmelta. (Eli täytän parin päivän päästä 13! 8D) Käyn Siilin koulua Naarajärvellä ja olen luokalla 7a. (Siksi Naarajärvellä koska "Salmessa" ei ole ylä astetta.)
Tykkään kaikesta Japaniin liittyvästä jaaaa.... tykkään koirastani. x)) En ole hyvä suunnistamaan vieraissa paikoissa. (Ensimmäisellä suunnistus tunnilla vähän eksyttiin kavereiden kanssa sinne metsään ja tultiin n. puoli tuntia sovistusta ajasta myöhässä koululle. x)) Ja olen n. 157 cm pitkä. (Pätkä)
Kuuntelen An Cafea. Kiroilen. (P.a.l.j.o.n.)
Minut muuten löytääpi Irc-Galleriasta. Nickini on PiKkU_eSsI


Viimeinen muokkaaja, Isse pvm To Heinä 02, 2009 7:26 am, muokattu 4 kertaa
Isse
Isse

Viestien lukumäärä : 39
Join date : 22.07.2008
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Ketä täällä on? =D Empty Vs: Ketä täällä on? =D

Viesti  peppeet La Loka 25, 2008 3:45 am

Tsih.

Mine asua Nokialla. Tarkemmin Koskenmäessä. Käyn Emäkoskenkoulua ja olen myös luokalla 7A (Viestintäluokka)
Nooh, omistan 2 marsua 2 kania 3 rottaa ja akvaariot joissa toisessa rapuja.
Oon ote 162cm pitkä (pätkä myös) Luokkalaisiin verrattuna siis pätkää.. (Luokallani 180 pituinenkin!)
peppeet
peppeet

Viestien lukumäärä : 127
Join date : 27.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ketä täällä on? =D Empty Vs: Ketä täällä on? =D

Viesti  Albinoraven Pe Marras 14, 2008 7:11 am

Olen -92 vuosimallia (vanhin täällä?) oleva henkilö, asun Lappeenrannassa. Olen poika joka ei ole poika ja tyttö joka ei ole tyttö.
Jätin ammattikoulun kesken ja asun tällähetkellä äidilläni. Minulla on 2 kania, 3 kesyhiirtä ja kissa. Isälläni on koira. Tykkään piirtämisestä (DeviantArt -tilini), kirjoittamisesta, laulamisesta ja kitaran soittamistesta. Tyyliltäni olen kaiketi jotain punk-goth tsydeemaa, en oikein tykkää itseni tunkea mihinkään "tyylimuotteihin" - olen vain oma itseni.
Musiikkityyleistä ehdottomia suosikkeja ovat punk, rock, alternative, screamo ja trance/rave. On tietenkin joitain randomeita kappaleita mistä pidän. Suosikkiyhtyeitä ovat mm. My Chemical Romance, Billy Talent, Aiden, Hawthorne Heights, Marlyn Manson ja The 69 Eyes.

Minut voi löytää IRC-Galleriasta.

Albinoraven

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 14.11.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Lpr

Takaisin alkuun Siirry alas

Ketä täällä on? =D Empty Vs: Ketä täällä on? =D

Viesti  Liwo Ke Marras 19, 2008 9:12 am

Olen Iisalmelainen tyttö, joka putkahti maailmaan 4.5.-96, eli olen 12 ja puoli vuotta vanha. Koulua käyn tuolla köyhässä ja surkeassa Kilpijärvenkoulussa lk 6a.
Olen jotain 155 cm pitkä ja taidan olla luokkamme pisimmästä päästä (pitempiä on). Miul on olkapäihin ulottuvat ruskeet hiukset. Pukeudun yleensä mustiin ja valkosiin normivaatteisiin. En ole mikään muotiguru, minulla on "oma muotini".
Olen kiinnostunut susista, koirista, yliluonnollisuuksista jne.
Tulen melko hyvin toimeen ihmisten kassa, mutta joillekin ärsyttäville tyypeille olen joko kuin en huomaisikaan tai sitten ********n vaan... Voisi jo melkeen sanoa "kapinalliseksi nuoreksi" Very Happy.
Vihaan kaikkia (jollain tapaa), paitsi omaa koiraamme, joka onkin jo edesmennyt. Uskon kohtaloon (kai), mutten kyllä ole varma että uskonko elämäänkään Laughing . Eli olen melkoosen outo tyyppi...

Musamakuni on aika lailla rockin puolelle suuntatuvaa, mutta kuuntelen myös mielelläni klassista ja poppia. Popissa ei ole suosikkeja, hittibiisit vaan kolahtaa ja niitä tulee sitten ralateltua ja ne menee ohi. Lemppari bändejä on mm. Iron Maiden, Queen, Guns n' roses...

Siinä tai olla hiukan minusta...
Liwo
Liwo

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 19.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ketä täällä on? =D Empty Vs: Ketä täällä on? =D

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa