Avrilin tapahtuma, kaikki messiin :B
2 posters
Sivu 1 / 1
Avrilin tapahtuma, kaikki messiin :B
Päivämäärä: lauantai 14.6.08
Kellonaika: 12.00-16.00 välisenä aikana. Kahdentoista aikaan pyrin tekemään sen chattijutun. 83
Muuta juttua: Ilmoittakaa jos olette tulossa mukaan tapahtumaan. Kertokaa sutenne nimet, niin meikäläinen ja muut tunnistavat teikäläisen. :DD Itse olen sielläkin sitten Avrilina. Multiplayeriin siis menette, valitsette sitten sellaisen pelin sieltä "private games" listasta kuin Fin-Tapahtuma. 5 tyyppiä saa olla samaan aikaan siinä joukossa, mutta jos joku poistuu siinä niin tilalle voi tulla aina uus halukas.
Salasana peliin: Son sittenlauvanta. Näi o! XD Näkemisiin tavataan lauantaina X>
Kellonaika: 12.00-16.00 välisenä aikana. Kahdentoista aikaan pyrin tekemään sen chattijutun. 83
Muuta juttua: Ilmoittakaa jos olette tulossa mukaan tapahtumaan. Kertokaa sutenne nimet, niin meikäläinen ja muut tunnistavat teikäläisen. :DD Itse olen sielläkin sitten Avrilina. Multiplayeriin siis menette, valitsette sitten sellaisen pelin sieltä "private games" listasta kuin Fin-Tapahtuma. 5 tyyppiä saa olla samaan aikaan siinä joukossa, mutta jos joku poistuu siinä niin tilalle voi tulla aina uus halukas.
Salasana peliin: Son sitten
Viimeinen muokkaaja, Avril pvm Ke Kesä 11, 2008 1:10 pm, muokattu 1 kertaa
Vs: Avrilin tapahtuma, kaikki messiin :B
Toi on hyvä ehdotus! Vois pitää vaikka tänviikon lauantaina. Että kaikilla on mässyä pelatessaan XD
peppeet- Viestien lukumäärä : 127
Okei. x'DD Pistän nyt tohon alotusviestiin vähän infoa lisää tästä :3
Kaikki halukkaat nyt pelipaikkaan nimeltä Fin-Tapahtuma ja salasana on lauvanta . :--D
/ EDIT /
Kone sekoilee ja hidastelee liikaa, en pääse wolfquestiin ainakaan viellä. :S
/ EDIT /
Kone sekoilee ja hidastelee liikaa, en pääse wolfquestiin ainakaan viellä. :S
Koska se nyt sitten on Mullei oo mässyy.. XD
peppeet- Viestien lukumäärä : 127
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa