Kumppanin hankkiminen yksinpelissä?
5 posters
Sivu 1 / 1
Kumppanin hankkiminen yksinpelissä?
On mennyt vähän ohi, että miten WolfQuestin yksinpelissä voi saada kumppanin. Kun löydän aina suden, ja kommunikoin sen kanssa, toinen lähtee aina pois. Joka ikinen kerta. Miten pelissä siis voi saada kumppanin?
Kirai- Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 31
Vs: Kumppanin hankkiminen yksinpelissä?
Vastailen.
Kumppani löytyy ajan myötä, se ei saa olla liian agressiivinen. Dispersial (vastakkainen sukupuoli ) On " se oikea " Kun löydät sellaisen niin menet sen luokse. Kommunikoi sen kanssa tässä järsestyksessä:
Hello there <3
I like you <33
lets play <333
lets play <3333
lets be mates <33333
Noin se ainakin mulla meni. En ole varma onko tuo joku "vakio". Sitten nimeät puolisosi ja se sitten seuraa sinua kaikkialle.
Kumppani löytyy ajan myötä, se ei saa olla liian agressiivinen. Dispersial (vastakkainen sukupuoli ) On " se oikea " Kun löydät sellaisen niin menet sen luokse. Kommunikoi sen kanssa tässä järsestyksessä:
Hello there <3
I like you <33
lets play <333
lets play <3333
lets be mates <33333
Noin se ainakin mulla meni. En ole varma onko tuo joku "vakio". Sitten nimeät puolisosi ja se sitten seuraa sinua kaikkialle.
peppeet- Viestien lukumäärä : 127
Kiitos, joku sentään osasi auttaa. ^^
Pitääkin kokeilla.
Pitääkin kokeilla.
Mutta.. mistä nuo vastaukset niiku saa ?
Mulle ei tuu tommosii vaihtoehtoja.. ;/
Mulle ei tuu tommosii vaihtoehtoja.. ;/
Ne tulee sitten, kun löydät ton "oikean" Sit pitää painaa vaihtoehdosta joka on kivoin vastakkaiselle
Joo, en osaa selittäääh.
Joo, en osaa selittäääh.
peppeet- Viestien lukumäärä : 127
Itselläni ainakin puolison saa sitten kun pisteitä on jotain 24 000 vähän päälle. Siitä tulee kyllä ilmoitus. (En muista mitä siinä lukee englanniksi mutta suomeksi jotain, että "nyt voit hankkia puolison" tms.)
Ja sitten (minun tietääkseni) kaikille vastaan tulevilla vastakkaisille sukupuolille tulee sellaiset vaihto ehdot.
Ja sitten (minun tietääkseni) kaikille vastaan tulevilla vastakkaisille sukupuolille tulee sellaiset vaihto ehdot.
Isse- Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 29
itse ainakin löydän heti puolison, kunhan ensin olen käynyt jokaisella violetilla alueella ja saanut yhden suden noilta kolmelta alueelta pakenemaan. eli ensin sudet tappelevat, sitten kun vastakkainen susi alistuu niin klikkaat ' leave now! ' painiketta, yksi hoidettu. eli jokaiselta alueelta yhdelle sudelle tuollainen käsittely, niin susi joka on sopiva puolisoksi pitäisi olla seuraava jonka tapaat
mystic-- Viestien lukumäärä : 18
Kumppanin saa kun ensin käy jokaisella susi alueella...
Ookamini- Viestien lukumäärä : 10
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa