Wolf Quest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kumppanin hankkiminen yksinpelissä?

5 posters

Siirry alas

Kumppanin hankkiminen yksinpelissä? Empty Kumppanin hankkiminen yksinpelissä?

Viesti  Kirai Ke Kesä 11, 2008 7:32 am

On mennyt vähän ohi, että miten WolfQuestin yksinpelissä voi saada kumppanin. Kun löydän aina suden, ja kommunikoin sen kanssa, toinen lähtee aina pois. Joka ikinen kerta. Miten pelissä siis voi saada kumppanin?
Kirai
Kirai

Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumppanin hankkiminen yksinpelissä? Empty Vs: Kumppanin hankkiminen yksinpelissä?

Viesti  peppeet Ke Kesä 11, 2008 12:22 pm

Vastailen.

Kumppani löytyy ajan myötä, se ei saa olla liian agressiivinen. Dispersial (vastakkainen sukupuoli ) On " se oikea " Kun löydät sellaisen niin menet sen luokse. Kommunikoi sen kanssa tässä järsestyksessä:

Hello there <3
I like you <33
lets play <333
lets play <3333
lets be mates <33333

Noin se ainakin mulla meni. En ole varma onko tuo joku "vakio". Sitten nimeät puolisosi ja se sitten seuraa sinua kaikkialle.
peppeet
peppeet

Viestien lukumäärä : 127

Kumppanin hankkiminen yksinpelissä? Empty Vs: Kumppanin hankkiminen yksinpelissä?

Viesti  Kirai Pe Kesä 13, 2008 5:48 am

Kiitos, joku sentään osasi auttaa. ^^
Pitääkin kokeilla.
Kirai
Kirai

Viesti  Kirai Pe Elo 15, 2008 1:38 pm

Mutta.. mistä nuo vastaukset niiku saa ?
Mulle ei tuu tommosii vaihtoehtoja.. ;/
Kirai
Kirai

Viesti  peppeet To Elo 28, 2008 3:48 am

Ne tulee sitten, kun löydät ton "oikean" Sit pitää painaa vaihtoehdosta joka on kivoin vastakkaiselle Very Happy

Joo, en osaa selittäääh.
peppeet
peppeet

Viestien lukumäärä : 127

Viesti  Isse Ti Syys 30, 2008 11:16 am

Itselläni ainakin puolison saa sitten kun pisteitä on jotain 24 000 vähän päälle. Siitä tulee kyllä ilmoitus. (En muista mitä siinä lukee englanniksi mutta suomeksi jotain, että "nyt voit hankkia puolison" tms.)
Ja sitten (minun tietääkseni) kaikille vastaan tulevilla vastakkaisille sukupuolille tulee sellaiset vaihto ehdot.
Isse
Isse

Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 29

Viesti  mystic- Ti Heinä 07, 2009 5:55 pm

itse ainakin löydän heti puolison, kunhan ensin olen käynyt jokaisella violetilla alueella ja saanut yhden suden noilta kolmelta alueelta pakenemaan. eli ensin sudet tappelevat, sitten kun vastakkainen susi alistuu niin klikkaat ' leave now! ' painiketta, yksi hoidettu. eli jokaiselta alueelta yhdelle sudelle tuollainen käsittely, niin susi joka on sopiva puolisoksi pitäisi olla seuraava jonka tapaat Razz
mystic-
mystic-

Viestien lukumäärä : 18

Viesti  Ookamini La Heinä 11, 2009 9:36 am

Kumppanin saa kun ensin käy jokaisella susi alueella...
Ookamini
Ookamini

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa