Puoliso-ongelmat.
+3
DogWolf
Black
peppeet
7 posters
Sivu 1 / 1
Puoliso-ongelmat.
Mitä ongelmia teillä on puolisoiden kanssa? ( Yksinpelissä ) Ja onko niihin neuvoja?
Omani ovat seuraavat:
- Puoliso ei auta metsästään.
- miten/mistä pennut tulee? ( Wqssa!)
- Voiko olal useampi puoliso?
Haluaisin vastauksia näihin kiitos ^^
Omani ovat seuraavat:
- Puoliso ei auta metsästään.
Haluaisin vastauksia näihin kiitos ^^
peppeet- Viestien lukumäärä : 127
Vs: Puoliso-ongelmat.
peppeet kirjoitti:
Tosiaan, mullakin on mietittäny nyt nää 3 tuntia, että "Mitäs ttua, onko homman nimi nyt se, että tässä pelissä hankitaan puoliso ja homma on siinä?!" Että pentujakin ois ihan jees saada, tehä sellanen kunnon lauma. :3
Useampia puolisoja ei voi olla samalla hahmolla. Toki voit luoda uuden hahmon ja etsiä sille puolison. =)
Edit: Tsekkaa Tulevat osat topic.
Black- Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 32
Mulla ei ainakaan 8D
Mul ei ainakaan mtn tollasii juttuj tuu 8D Mun puoliso aittaa vähän liiankin tehokkaasti metsästyksessä, koska se metsästää kaikki mun puolesta ;/
DogWolf- Viestien lukumäärä : 2
puoliso ei auta metsästämään.. voisi ehkä johtua sen terveydentilasta mulla ainakin jos puolison terveys menee metsästyksen aikana alhaiseksi, lähtee se sitten yksin juoksentelemaan pitkin metsiköitä luultavasti menee etsimään syömistä
mystic-- Viestien lukumäärä : 18
Mulla on nyt puoliso, mutta miten saa poikasia ? Mulla on se versio joka on ladattu netistä niin saako siinä poikasia ? Ja mitä sit ku on saanu puolison nii pitää tehä ?
sizzi, vasta myöhemmissä versioissa saa poikasia. kun olet saanut puolison, odottelet seuraavan osan ilmestymistä
mystic-- Viestien lukumäärä : 18
Puoliso-ongelmat
Heips olen siis uusi täällä ja ajattelin nyt sitten liittyä keskusteluun... 8DD
No meikän puoliso auttaa kyllä metsästyksessä vaikka lopettaa heti kun terveydentila laskee Saa sitten hoitaa homman kotiin yksinään 8D
Puolisoita voi kyllä miun tietääkseni olla vaan yksi...Ja pentuja saa sitten 2 episodissa 8D
No meikän puoliso auttaa kyllä metsästyksessä vaikka lopettaa heti kun terveydentila laskee Saa sitten hoitaa homman kotiin yksinään 8D
Puolisoita voi kyllä miun tietääkseni olla vaan yksi...Ja pentuja saa sitten 2 episodissa 8D
Nekotiger_- Viestien lukumäärä : 7
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa