Wolf Quest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

monipelistä

4 posters

Siirry alas

monipelistä Empty monipelistä

Viesti  tiia99 Ti Huhti 05, 2011 9:21 am

osaisko joku auttaa.Olen rekisteröitynyt tuonne WQ sivustolle ja tunnus on jo aktovoitu ja kun koitin mennä WQ multiplayeriin niin ei päästä mihinkään vaan käskee tarkistamaan netin ym ..Miten saan monipelin toimimaan ?

tiia99

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 05.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

monipelistä Empty Vs: monipelistä

Viesti  bluewolf To Huhti 21, 2011 1:59 am

Tekee samaa mullakin.. Kannattaa katsoa että WQ on poikkeuksien listalla palomuurissa. Jos se on eikä vieläkään toimi, niin laittaa vaan pelin kiinni ja yrittää uudestaan. Muuta en osaa sanoa, kun itelläkin toimii vaan satunnaisesti..
bluewolf
bluewolf

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.12.2008
Paikkakunta : Kärkölä

Takaisin alkuun Siirry alas

monipelistä Empty moninpelistä

Viesti  topi Ma Huhti 25, 2011 8:13 am

Rekisteröidyin tuonne wolf questin multi playeriin ja sähkäriin tuli viesti että jotain pitäis odottaa muutama tunti tai päivä,mutta en ole ihan varma siitä tekstistä,koska en osaa hyvin enkkua.Mutta vaikka kuinka odotan se ei onnistu! Twisted Evil Siinä sanottiin(ehkä)että ne lähettää sähköpostiin viestin,että tilini olisi aktivoitu ja nyt olen odottanu ainakin kaksi viikkoa! Twisted Evil Mikä on?Kiitos vastanneille jo etu käteen! Very Happy Smile Surprised

topi

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 13.10.2010
Paikkakunta : Säkylä

Takaisin alkuun Siirry alas

monipelistä Empty Vs: monipelistä

Viesti  bluewolf Ma Huhti 25, 2011 12:49 pm

Siinä menee hetki, että se tunnus aktivoituu. En tiedä kuinka kauan se nykyään vie, mutta ei kai sentään kahta viikkoa? Joka tapauksessa se tulee, kun kärsivällisesti odottaa.. Smile
bluewolf
bluewolf

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.12.2008
Paikkakunta : Kärkölä

Takaisin alkuun Siirry alas

monipelistä Empty moninpelistä

Viesti  topi Ti Huhti 26, 2011 6:22 am

Kiitos paljon blue wolf!Osaat auttaa tosi hyvin!Olet viisas. Very Happy Smile Surprised

topi

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 13.10.2010
Paikkakunta : Säkylä

Takaisin alkuun Siirry alas

monipelistä Empty Vs: monipelistä

Viesti  bluewolf To Toukokuu 12, 2011 2:26 am

Eipä mitään! Very Happy
bluewolf
bluewolf

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.12.2008
Paikkakunta : Kärkölä

Takaisin alkuun Siirry alas

monipelistä Empty Minulla sama juttu...

Viesti  meeriih To Toukokuu 19, 2011 12:49 pm

Minulla kävi myös tällä tavalla: Olin tehnyt itselleni WolfQuest- tilin, ja muutamassa päivässä sain vastauksen, että tilini on aktivoitu. Kun lähetät tilitiedot, sähköpostiin tulee viesti, missä kerrotaan, että aktivointi tulee viimeistään neljän päivän kuluessa, ja jos kestää kauemmin, pitäisi ottaa ylläpitäjiin yhteyttä. No, autoin sitten kaveriani tekemään WolfQuest- tilin, ja lähetimme tiliin tulevat tiedot jo viikko sitten, eikä vastausta ole kuulunut. Eivätkö kaikki viestit sitten mene perille? confused
meeriih
meeriih

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 19.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

monipelistä Empty Vs: monipelistä

Viesti  bluewolf Pe Toukokuu 27, 2011 3:24 pm

Uskoisin, että menee. Tekemistä on vaan varmasti sen verran, että menee hetki... Kärsivällisyys on kaiken A ja O. Täytyy myöntää, etten itsekään tiliä odotellessani meinannut jaksaa olla kärsivällinen, mutta se kannattaa. Very Happy
bluewolf
bluewolf

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.12.2008
Paikkakunta : Kärkölä

Takaisin alkuun Siirry alas

monipelistä Empty Vs: monipelistä

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa